Lirik Haria Penang Haria - Nawi Ft. Muariffah (LNG) & Al-Z (NSSN)

1:16:00 PM

Lirik Lagu Nawi Ft. Muariffah (Lawa Nie Geng) & Al-Z (NtahSape2Ntah) - Haria Penang Haria

Tu dia harimau kumbang dah bangun,
Taring diasah, masa untuk mengaum,
Setia sejati bersatu bersama,
Kibaq biru putih kuning dalam satu bendera,
Kami dok mai, ampa jangan buat leceh,
Nanti kena gelecek, sampai tak dapat bola - cek,
Penyudah dengan mudah, tendangan penalti,
Harimau kumbang mengganaih, ampa jadi saksi,
Dari bawah ke ataih sampai puncak liga,
Dari dulu sampai lani kita kekal lagenda,
Semua rakyat bersatu, kita turun padang,
Pakat dok sokong dari pulau sampai seberang,
Ultras bersorak, chant di setiap arena,
Cakaran maut, harimau kumbang utara,
Sini stadium keramat, ini Bandaraya,
Perlawanan dah tamat, Haria Penang Haria!

[Chorus]
Haria Penang Haria x 4

Mutiara belum pudaq Ni dia bagui punya kilau
Rimau kumbang kluaq pulau tengok sapa berani halau
Satu stadium jadi hingaq dengan suara
Sampai buat kapla mata lawan jadi caca marba
Orang kata depa takkan sampai mana
Cuba tengok sekarang kita juara liga
Rancak atas bola baru nganga
Balik Bintang dulu kala 98, 02
Kibaq bendera bawa piala kemenangn
Dari Bandaraya sampai Stadium Batu Kawan
Gendang dari padang sampai pantai
Budak-budak utara pakat-pakat buat ramai
Bunyi masih bergema biaq bukan juara
Atas pentas arena kita main macam boria
Pegang carta tabik Merzagua
Laung PULAU Pinang HARIA Penang Haria

[Chorus]
Haria Penang Haria x 4

Dulu punya khabaq la ni toksah dok cerita
Kami saja buat gempaq kami saja buat drama
Saja nak kasi chance ampa semua rangkul piala
Masa ampa dah tamat kami nak ghampaih semula

Saya bukan cerita lebat ni betui saya habaq
Nanti sampai satu masa ampa semua pakat ketaq
Mai la apa pun semua benda kami langgaq
Amaran dah diberi, jangan kata cheq tak habaq

53, 54, 58, 74
Empat kali angkat Piala Malaysia kami dapat
Yang la ni liga super semua sekali dapat tiga
Campuq sekali kemenangan liga FAM kelima

Apa tunggu lagi semboyan dah ku bunyi
Laungan kata Keramat semuanya berisi

Wahai Pulau Mutiara Negeri Pulau Pinang
Harialah musuhmu
Hambat semua keluaq padang

[Chorus]
Haria Penang Haria x 8

kredit lirik IBPStudiosMY@youtube

youtube: http://youtu.be/1QNzXYnnJcI

This post have 0 Comments


:) :( hihi :-) :D =D :-d ;( ;-( @-) :P :o -_- (o) :p :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ $-) (y) (f) x-) (k) (h) cheer lol rock angry @@ :ng pin poop :* :v 100

Next article Next Post
Previous article Previous Post
Disclaimer: All materials (lyrics, pictures and videos) are owned and copyright by their respective holders. Provided for educational purposes and personal use only, Please support music & entertainment industries and buy original CD and movies. If you are owner of the copyright or any sources in this blog, please contact admin to remove the lyric within 3 days.-Most of the lyrics derived from youtube, dailymotion and vimeo, I reproduce/type the lyrics on youtube/dailymotion/vimeo video to website & 1 more Please Noted mostly fansubs no official lyrics. - Note: If supposed there have mistakes on lyrics, can make correction at the comment section/fb.